saltes!

Näst sista dan på Saltes demma vecka. Saltes heter de ställe som jag praoar på och är en resturang. Idag fick jag göra olika sorts salader och rulla negerbollar, eller som man "ska" säga chokladbollar. Och sen när dom öppnade hjälpte jag till med disken, att ställa ut tallrikar och brickor. Har köpt ett par nya skor idag som jag har velat ha länge.(Bild kommer imorgon, och en bild på mig i kock kläder.) Ännda sen jag såg dom ville jag ha dom. Och först kosta dom 499 kr sen 349 kr och nu 199 kr. När jag jobbade idag längtade jag tills jag slute för att kunna köpa skorna. Jag titta på dom igår och la undan dom tills idag. Jag hade inga pengar igår. Men nu tittar jag på SOS Västkust. Kram Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0