Sälen

Hej! Förlåt att k´jag inte har skrivit på ganska länge men jag har varit i Sälen och åkt snowboar/skidor. Och jag var bara inne på datan en dag på en hel vecka, och de var riktigt skönt. Jag ska berätta lite snabbt. Vädret var kallt, blåsigt, dimmigt dom två sista dagarne och soligt dom två första dagarna. Och jag har åkt flowrider. En sån här: 
  
Man låg röest ner på en bräda och när man har gjort de två tre gånger så får man börja stå upp om man vill. Och de var inte lätt. Man måste ha bra balans. ;) !! Bilder från skidåkningen/snowboar och flowridern kommer nästa vecka för jag har dom hemma i min pappas data och jag är hos min mamma denna veckan. Kram Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0