älskar skolan ibland!

Hej!! Ibland måste man bara älska skaolan. För idag fick vi sluta kl 13:00 istället för 15:20. XD!! Vi fick skippa idrotten och eget arbete. Idrotts läraren var sjuk ocg då fick vi skippa eget arbete med. Men då gick jag och några av mina kompisar ner till stan och tog var sin frapino. Sen kom en till kompis. Och sen gick vi in i Gina Tricot och där var ännu en kommpis med sin kompis. Vi tänker nästan lika. Änndå sa vi inte till någon att vi skulle ner till stan. Eller vi sa till några men inte till dom vi träffa. Det var skit roligt när alla kom. Jag köppte inte något, men mina kompisar köppte lite saker. Dom köpte ringar och örhängen. Jag ville köpa två ringar men jag var lite osäker. Men jag kommer nog att köpa dom snatr. ;)!! Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0