liten bakdag

Godmorgon!!

AA jag vakna inte nu, jag vakna kl nio så ni inte tror att jag vakna nu. hihi. Men idag ska jag eller mera min bror Edvin ha en bakdag. Jag ska bara hjälpa till och ta fram ingridienserna och säga vad han ska göra. Jag vet inte vad "vi" ska baka än men jag tror att vi ska baka gafelkakor eller hästskor och något mer. Men jag skriver det sen när vi har bakat klart allt.

Igår  var jag, ellen och min mamma sofia i göteborg och shoppade lite. Vi åkte tåg hemmifrån kl 11:10 och åkte hem kl 19:15. Så vi var i göteborg hela dan. Jag köpte tre tröjor. Jag är lite tröj och smycken tokig. Hemma hos mamma kan man knapt öppna min låda för den är proppfull med tröjer och har en liten låda med smycken i hihi. Nu lyssnar jag såklar på musik. och såklart är det eminem. Är inne på fb lite också. nu ska jag bara lyssna på musik lite och sen äta och sen ska "vi" börja baka.

Framsida magtröja: 



baksida magtröja:


Fram:


bak:


Kommentarer
Postat av: Ingrid<3

Heftiga! Elskade den det sto maybe,och maybe not på!<3

2010-11-08 @ 15:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0