kort om tjejkväll

Hej!

Jag har inte igen inte kunnat lägga ut ett nytt inlägg igår för jag hadde tjejkväll hos enn kompis som heterr Judith. Och då var jag, Mette (mathilda) och Jidith där. Det skulle vara en till men hon ville inte komma. Vet inte varför. Men vi titta på när Judith red en stund och sen prata vi och åt. Efter det titta vi på film. Det var "Frankenstein" och det skulle vara en skräckis med det var INTE någon skräckis och sen titta vi på " Ginger slaps" och den var lite läskig. Hihi! Asså den var bara läskig när man såg den och sen efter åt men bara en kort stund. Men den var riktigt bra. Den filmen vill jag ha när jag har fylt 15 för jag tror inte jag skulle få den för att  det är 15 års gräns på den. Men det var en söt kille i filmen. Men jag sökte på han och han var bara söt i folmen. Jag hatar när det är så. 
Idag har jag inte gjort något typ. Har följt med syrran till papa för att hämte några saker. Nu titta jag på "I form med Anna Anka". 

   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0