Grattis!!

Hej!! Det är inte jag som fyller år men det är min kompis Mathilda mseklund.blogg.se. Jag reta henne lite. Ho vill inte att någon ska få reda på att hon fyller år så jag sa der till alla. Jag sa det till våran mentor Pia när hon stog ute vid skåpen så sa jag det till henne och då började vi sjunga till henne. Och hon skämdes så mycket. Hon "tryckte" in huvet i skåpet. HAHA! Det såg ganska roligt ut. Sen skrev jag det på tavlan i matten men inga sa grattis. Men jag tror att alla läste för man hörde lite när dom mummla. Så när jag fyller är kommer hon att ge igen på mig. Det kommer noh Linnea med göra. För när ho fyllde år så skrev jag det på en lapp och när det gick några bakom mig höll jag uppe lappen så dom kunnde se. det gilla hon inte. Så jag sak nog inte komma till skolan när jag fyller år. Hihi! Om ni undrar fyller jag år den 18 december. ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0